UČITAVANJE

Upiši za pretragu

Vijesti

Oglasili se iz Dodikove ATV nakon uvođenja sankcija: Iznenađeni su…

Podijeli

Ranije su iz američkog ministarstva finansija saopštili kako se sankcije uvode i Alternativnoj televiziji iz Banje Luke zbog povezanosti s Miloradom Dodikom
“Besmislene navode o povezanosti sa srpskim članom Predsjedništva BiH Miloradom Dodikom oštro i odlučno odbacujemo”, saopštili su iz Alternativne televizije (ATV) iz Banjaluke u srijedu, 5. januara, komentarišući uvrštavanje te medijske kuće na listu sankcija SAD.

“Iznenađeni smo ovakvom odlukom i smatramo izričito neozbiljnim za jednu veliku državu da insinuacije pojedinaca o povezanosti naše medijske kuće i političara uzmu kao kredibilan izvor”, stoji u saopštenju ATV-a.

Ranije su iz američkog ministarstva finansija saopštili kako se sankcije uvode i Alternativnoj televiziji iz Banje Luke zbog povezanosti s Miloradom Dodikom.

Pored ATV-a sankcije su uvedene i Miloradu Dodiku, članu Predsjedništva BiH i lideru vodeće partije u entitetu Republika Srpska (RS) Stranke nezavisnih socijaldemokrata (SNSD).

Također, sankcije, odnosno zabrana ulaska u Sjedinjene Države uvedene su Milanu Tegeltiji, bivšem predsjedniku Visokog sudskog i tužilačkog vijeća, njegovoj supruzi kao i Mirsadu Kukiću, predsjedniku Pokreta demokratske akcije (PDA) i zastupniku u Parlamentarnoj skupštini, Mirsad Kukić, također zbog uključenosti u značajne koruptivne aktivnosti.

Iz ATV-a dodaju i da menadžment i uređivački kolegijum oštro osuđuju sankcije Ministarstva finansija SAD-a i ocjenjuju ih kao napad na medijske slobode, slobodu izvještavanja i demokratiju – u kojoj se podrazumijeva da mediji izvještavaju slobodno, nepristrasno i objektivno.

“Baš onu demokratiju koju, navodno, čuvaju od izvještavanja ATV-a. Sankcije gledamo kao priznanje za naš dosadašnji rad, učinkovitost, ali i kao obavezu da moramo pokazati da se istina ne može cenzurisati”, stoji u saopštenju ATV-a.

U ATV-u dodaju da svaki medij odgovara jedino i isključivo gledaocima i čitaocima, uz poštovanje svih novinarskih i drugih načela.

U ranijoj objavi američkog Ministarstva finansija navodi se za Alternativnu Televiziju d.o.o. Banja Luka da je u privatnom vlasništvu firme blisko povezane s Dodikovom porodicom.

Međutim, sam Dodik iza kulisa vrši osobnu kontrolu nad ATV-om, primjerice zahtijevanjem osobnog odobrenja na medijske priče vezane za politički osjetljive teme. Dodik je kupio ATV kako bi namjerno i izričito unaprijedio vlastitu agendu, koja uključuje njegove napore da ocrni druge političke ličnosti, izgladi svoj javni imidž i unaprijedi svoje osobne i političke ciljeve, navodi se u saopćenju.

Dodik je, navodi se, ugovore vezane uz ATV dodjeljivao izravno članovima svoje porodice, što je koristio kao još jedan način korupcije. On je novac iz javnih poduzeća usmjerio izravno u ATV u koruptivne svrhe.

Dodik je posljednjih godina znatno povećao financiranje ATV-a i uključio se u kampanje zloćudnog utjecaja društvenih medija putem ATV-a kako bi objavio sadržaj koji unapređuje njegove političke i osobne ciljeve, navodi se u saopćenju.

Izvor: oslobodjenje.ba