UČITAVANJE

Upiši za pretragu

Vijesti

ZA DAN DVA, MOŽDA TRI, MOŽDA PET, MOŽDA STO: “Avazov raporter” u svađi sa datumima (VIDEO)

Podijeli

Falsificirano pismo, koje je u petak najavio portal „Raport“ a u subotu objavio „Avaz“ palo je već na prvom testu vjerodostojnosti. Naime, novinar koji je objavio sažetak pisma je, nedugo nakon objave falsificiranog pisma u programu televizije “Face”, sam otkrio da se radi o grubom falsifikatu.

Kenan Kešmer, urednik portala „Raport“ pod kontrolom Fahrudina Radončića je Senadu Hadžifejzoviću prvo rekao da je za pismo čuo prije tri dana, a nešto kasnije da je pismo napisano prije dva dana. Ovo zaplitanje nije neočekivano, pogotovo kad radite po nalogu Fahrudina Radončića.

A sadržaj falsificiranog pisma objavljenog u subotu, zapravo, nije nikakav ekskluzivitet. Pismo objavljeno u subotu na portalu “Avaz” (3.4.2021.) je zapravo većim dijelom (dvije stranice) nemušto prepričani sadržaj (od strane novinara “Avaza” ili “Raporta”) pisma koje je objavio portal portal „Raport“ (25.10.2020.), uz kratke “avazovske” opaske (npr. “Šanse da pacijent koji je priključen na ‘Malina’ respirator preživi su nikakve, vjerujte nam nikakve!”).

Na trećoj stranici je dodat kratki osvrt na respiratore ACM 812 A sa primjedbama koje već dugo vremena kruže bh. medijima, i dvije opaske o “zaštitarima koji vraČaju (pravopisna greška koja se ponavlja na više mjesta u pismu, op. “SB”) pacijente sa UKCS” i o “UKCS kao medijskom izolatoriju”, što su teme koje su „Avaz“ i „Raport“ već ranije obrađivali u svojim tekstovima.

I to je sve. Prenaivno, čak i za režisera afere Fahrudina Radončića!

Izvor: (SB)